كلام في الحب
ازيك ياواد ياعثـل / ازيك يابت ياموره
لو انتـــ مـــن اصحاب المنـــتدى دوس دخـــول
لو لــــسه اول مــــره ليــك دوس على تســجـيل

عشان تقبــى واحد مننا وحبيبنا كمـان وهنعمل معاك احلى واجــب
مع تحياتي / محمد عبده


اذا قال لك احدهم انه يحبك ......فسأله متي موعد الخيانه؟؟؟؟؟؟
 
الرئيسيةالرئيسية  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
الـسلام علـيـكـم ورحـمة الله وبـركاته لو علمت الدار بمن زارها فرحت واستبشرت ثم باست موضع القدمين وأنشدت بلسان الحال قائلةً اهلا وسهلاً بأهل الجود والكرم أهــــــــــــــــــلا ً وسهــــــــــــــــلا بكل الاعضاء والزوارتذكروا دائما من احببتم لو استطعتم نسيانهم وتذكروني لو احببتم المنتدي ارجوا لكم الاستفاده معنا وارجوا ان اري تفاعلكم معنا ........مع تحياتي زعيم المنتدي ܓܨܓܨܓܨܓܨܓܨ
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ... اعزائي اعضا وزوار منتدي كلام في الحب ... حرصا علي عمل المنتدي بشكل اسرع وافضل يرجي العمل بمتصفح الفاير فوكس بدلا من برنامج الانترنت اكسبلولر ... لتحميل البرنامج اضغط هنا ... او تحميله من هنا ...

شاطر | 
 

 فوائد الزوجه النكدية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
NORAA
امير مملكة الرومانسيه
امير مملكة الرومانسيه
avatar

عدد الرسائل : 339
العمر : 41
انت ساكن فين : شبرا
الجنس : انثى

مُساهمةموضوع: فوائد الزوجه النكدية    الأحد 04 يوليو 2010, 10:26 pm



من يعتقد ان الزوجة [url=http://forum.mn66.com/t158836.html]النكدية [/url]ليس لها فوائد فهو مخطئ

فللزوجة [url=http://forum.mn66.com/t158836.html]النكدية [/url]فوائد كثيرة ومن أهمها:





تجعل لسان الزوج رطب بذكر الله

طول اليوم قاعد يدعي حسبي الله ونعم الوكيل





تساعد الزوج على غض البصر لأنه سوف يكره صنف الحريم





تساعد الزوج على صلة الرحم

لأنه على طول هربان عند أمه






تساعد الزوج على أن يحافظ على وزنه ورشاقة جسمه

لأنه دائما ً نفسه مسدودة عن الأكل



وأخيراً ، تجعل من زوجها رجلاً عظيماً

فبسبب قرفه وزهقه منها ، سوف يقضي وقتا ً أطول في العمل

مما يجعله إنسانا ً ناجحاً في عمله ويحقق المثل القائل:

"وراء كل رجل عظيم إمرأة"




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بنت مصر
فارس الرومانسيه
فارس الرومانسيه
avatar

عدد الرسائل : 170
العمر : 23
انت ساكن فين : ام الدنيا
الجنس : انثى

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجه النكدية    الجمعة 09 يوليو 2010, 11:15 pm

حلو يانورا انتى منورة المنتدى بمواضيعك والى الامام دائما
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الاموره ايمي
عضوه مهمه
عضوه مهمه
avatar

عدد الرسائل : 2064
العمر : 24
انت ساكن فين : في القمر
الجنس : انثى
الدوله :
العمل / الوظيفه :
المزاج :
الاوسمه :
mms :
دعاء :
sms : مهما كنت احلي حب شوفته بقلبي وبعنيا صعب احن تاني صعب احسك صعب تبقي ليا لو هواك بيحلف انه عايش مات هوايا فيا

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجه النكدية    السبت 10 يوليو 2010, 10:05 am

حلوووووووووووووه اووووووي يانوره
بس انتي كداااااااااا بتقسيهم اووي علينا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
NORAA
امير مملكة الرومانسيه
امير مملكة الرومانسيه
avatar

عدد الرسائل : 339
العمر : 41
انت ساكن فين : شبرا
الجنس : انثى

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجه النكدية    السبت 10 يوليو 2010, 5:05 pm

بنت مصر
منورة صفحتي وميرسي لمرورك الكريم

الامورة ايمي
انا مش بقسيهم علينا انا بعرفهم قيمتنا في كل الاحوال
بيستفادوا مننا
هههههههههههه ومريس لمرورك يا قمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
فوائد الزوجه النكدية
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
كلام في الحب :: المنتدي العام :: المواضيع العامه-
انتقل الى: