كلام في الحب
ازيك ياواد ياعثـل / ازيك يابت ياموره
لو انتـــ مـــن اصحاب المنـــتدى دوس دخـــول
لو لــــسه اول مــــره ليــك دوس على تســجـيل

عشان تقبــى واحد مننا وحبيبنا كمـان وهنعمل معاك احلى واجــب
مع تحياتي / محمد عبده

اذا قال لك احدهم انه يحبك ......فسأله متي موعد الخيانه؟؟؟؟؟؟

الرئيسيةالرئيسية  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
الـسلام علـيـكـم ورحـمة الله وبـركاته لو علمت الدار بمن زارها فرحت واستبشرت ثم باست موضع القدمين وأنشدت بلسان الحال قائلةً اهلا وسهلاً بأهل الجود والكرم أهــــــــــــــــــلا ً وسهــــــــــــــــلا بكل الاعضاء والزوارتذكروا دائما من احببتم لو استطعتم نسيانهم وتذكروني لو احببتم المنتدي ارجوا لكم الاستفاده معنا وارجوا ان اري تفاعلكم معنا ........مع تحياتي زعيم المنتدي ܓܨܓܨܓܨܓܨܓܨ
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ... اعزائي اعضا وزوار منتدي كلام في الحب ... حرصا علي عمل المنتدي بشكل اسرع وافضل يرجي العمل بمتصفح الفاير فوكس بدلا من برنامج الانترنت اكسبلولر ... لتحميل البرنامج اضغط هنا ... او تحميله من هنا ...

شاطر | 

تم بحمد الله افتتاح جروب المنتدى ع الفيس بوك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
LOVER
امير الرومانسيه
امير الرومانسيه

انت ساكن فين : egypt

مُساهمةموضوع: تم بحمد الله افتتاح جروب المنتدى ع الفيس بوك   الأحد 21 مارس 2010, 9:33 pm

اهداء منى لاحلى منتدى و احلى اعضاء و اولهم حبيب قلبى الزعيم قررت و مش عارف القرار ده هتوافقونى فيه ولا لا ان اهدى حاجة بسيطة للمنتدى ع الفيس بوك انا عملت جروب ع الفيس بوك لللمنتدى و هدفى الرئيسى من الجروب ده ان عدد الاعضاء يزيد باذن الله فى الجروب و اتمنى ان كل اللى موجود هنا يشترك فى الجروب و يدعى اصدقائه و اللى عايز يبقى ادمن يبعتلى فى رسايلى الخاصة ع الفيس و انا هعينه ع طول و يا ريت الزعيم يوافقنى فى الخطوة دى و انا قولت هدفى منها و زى ما قولت انا طالما فى الجروب موضوعاتى هتتميز بالقوة و دلوقتى ده رابط الجروب يا ريت الكل يشترك فيه

ودى الصورة اللى عملتها اهداء للجروب

ويا ريت اللى هيساعدنى فى الجروب زى ما قولت يكتب ع الواااااال او يبعتلى رسالة و شكرا
LOVER
امير الرومانسيه
امير الرومانسيه

مُساهمةموضوع: رد: تم بحمد الله افتتاح جروب المنتدى ع الفيس بوك   الأحد 21 مارس 2010, 9:45 pm

اكييييييييييييييييد الشات اللى اتلغى فى المنتدى ممكن نعمله ع الوووووووااااااااااااااال اللى ع الجروب بس بعد ما يكبر عدده
LOVER
امير الرومانسيه
امير الرومانسيه

مُساهمةموضوع: رد: تم بحمد الله افتتاح جروب المنتدى ع الفيس بوك   الأحد 21 مارس 2010, 9:52 pm

الهدف الاساى للجروب ده ان المنتدى تبقى ليه دعاية و احسن مكانممكن تعمل

دعاية فيه هو الفيس بوك عشان المنتدى عدده يزيد و انتظروا النتيجة و انا مجرب الخطوة دى

مستنى ردك يا زعيم
Bring me to life
عاشق وامير مملكة الحب والرومنسيه
عاشق وامير مملكة الحب والرومنسيه

انت ساكن فين : alex

مُساهمةموضوع: رد: تم بحمد الله افتتاح جروب المنتدى ع الفيس بوك   الأحد 21 مارس 2010, 10:22 pm

شكرا يا نجم على الفكرة وانا من اول المشتركين

بس ده تقريبا هيقلل من الدخول على المنتدى
LOVER
امير الرومانسيه
امير الرومانسيه

مُساهمةموضوع: رد: تم بحمد الله افتتاح جروب المنتدى ع الفيس بوك   الأحد 21 مارس 2010, 10:35 pm

لا يا مصطفى حسب ما عرفت اسمك من الفيس ده هيزود الدخول ع المنتدى لان الموضوعات الجديدة هيتم التنبيه بها من ع الجروب واكيد فى ناس هيشتركوا فى الجروب مش مشتركين فى المنتدى و الموضوعات هتخليهم مجبرين ع التسجيل فى الجروب و تقبلوا تحياتى من كنج كانو و دى زى ما قولت كادو بسيط منى للمنتدى
zero cold
الزعيم
المدير العام
مؤسس المنتدي
الزعيمالمدير العاممؤسس المنتدي

انت ساكن فين : المنزله - الدقهليه
الدوله :
العمل / الوظيفه :
المزاج :
الاوسمه :
mms :
دعاء :
sms : A heart dies when it is not able to share its feelings but a heart kills when another heart doesnot understand its fellings

مُساهمةموضوع: رد: تم بحمد الله افتتاح جروب المنتدى ع الفيس بوك   الأحد 21 مارس 2010, 10:45 pm

شكرا علي الفكره كانو .. بس دي فعلا لو انتبهنا ليها .. هتقلل من دخول المنتدي .. شكرا عليالمساعده . بس لو عايز تساعد .

يبقي تدعي ناس من عندك علي الفيس .. لاننا عندنا الناس هنا . مش عايزينهم يروحوا هناك

شكرا علي المجهود يا جميل .. دا معروف مش هنساه .. وان شاء الله ربنا هيقدم اللي فيه الخير

-=>|--------------------------|<= -

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم

في حالة ظهور اي مشاكل تخص الزوار والاعضاء الجدد واي مشاكل تخص دخول المنتدي يرجي مراجعة الاداره علي الاميل التالي
hana_help90@yahoo.com

LOVER
امير الرومانسيه
امير الرومانسيه

مُساهمةموضوع: رد: تم بحمد الله افتتاح جروب المنتدى ع الفيس بوك   الأحد 21 مارس 2010, 11:09 pm

يا عم الحاج يا زعيم استغلنى انت بس لصالح المنتدى وانا هولع الدنيا فى المنتدى مش بعيد اولع فى المنتدى نفسه

احب اعرفك بنفسى

الاسم:ابو الافكار

المنطقة:ممنوع الاقتراب او التصوير

وانا خلاص حطيت المنتدى فى دماغى و لازم اخليه فى العلالى واى خدعات  
LOVER
امير الرومانسيه
امير الرومانسيه

مُساهمةموضوع: رد: تم بحمد الله افتتاح جروب المنتدى ع الفيس بوك   الإثنين 22 مارس 2010, 9:13 am

فين راى باقى الاعضاء

تم بحمد الله افتتاح جروب المنتدى ع الفيس بوك
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1